vineri, 3 noiembrie 2023

10 ani

 La multi ani, Soarele nostru! Sa-ti pastrezi mereu stralucirea si bucuria care te definesc deja de 10 ani! 

Wow! 10 ani! Copil de nota 10! Te imbratisam tare si suntem mereu langa tine cu aceeasi iubire, atentie si admiratie ca in prima zi, inmultite toate cu 10 💖

Esti minunat, minune de copil! 

Semnat: restul familiei 😀



Ziua asta, a 10-a dintr-o viata, am simtit ca zbor si ca plutesc si-am uitat de toate "hai mai repede, inchide TV-ul(laptop, etc), spala-te pe dinti, spala-teeee peeee diiiinti!!! Dumnezeule!" Azi am rasfoit poze vechi(de vreo 10 ani :)), (multumesc Elena si Ioana 💖), am regasit in ele toate amintirile care conteaza. Momente si oameni. Si sentimente avute in fiecare dintre momente. Aseara nu-mi venea sa dorm pentru ca parca mai prelungeam un pic cei 9 ani.... Iar acum, dupa ce ziua asta a trecut, tot nu-mi vine sa dorm, pentru ca  simt ca iar scap timpul din mana si zboara iar ca nebunul si am sa ma intreb din nou, peste 10 ani, daca s-o fi spalat pe dinti, sau daca a mancat dulciuri seara.
10 ani in care el s-a jucat, iar eu m-am jucat si eu, tot felul de roluri, de la mama blanda care isi doreste educatia cu blandete, la fiara, dragonul care scoate flacari pe nari pana nu ma mai recunosc nici eu. Da, cam asa s-ar descrie perioada asta de 10 ani, printr-o joaca si o bucurie pentru el, si un stres continuu, calm si nebunie pentru mine. Dar am invataaaat. Am invatat ca un copil e cel mai bun profesor pentru a ramane tanar in traire si cu vreo 20 de ani mai batran cu nervii (mei frumosi). In viata mea n-as fi crezut ca pot sa-l ascult si sa invat, ca ghemotocul ala mic de acum 10 ani poate sa emane atata bucurie si lumina in jurul sau, exact ca un soare. Ca nu degeaba i-am spus mereu: Soarele meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu